بومی مارکت
بومی مارکت

مجموعه بومی مارکت فعالیت نرم افزاری خود را از سال ۱۳۹۵ و در حوزه معرفی محصولات کشاورزی شهرستان نیشابور آغاز نمود .

پس از آن با راه اندازی بازارچه آنلاین درخت طلایی خراسان ، بستری برای فروش مستقیم محصولات کشاورزی استان خراسان را به سراسر ایران فراهم نمودیم.

در سال ۱۴۰۰ پروژه بومی مارکت مراحل تحقیقاتی خود را طی کرده و در شش ماهه اول سال به صوت آزمایشی و محدود مورد تست و ارزیابی قرار گرفت .

پس از رفع اشکالات فنی و راهبردی ، و با رویکردی جدید اپلیکیشن و سایت بومی مارکت در شهرستان ها نیشابور ، زبرخان و فیروزه آغاز به کار نموده است و به یاری خدا به زودی در سایر شهر های ایران نیز در دسترس قرار خواهد گرفت .

بومی مارکت بستر جامعی است که درآن خدمات متنوعی برای مردم،کسب و کارها و نیازمندی های شغلی ایجاد شده است.
در بخش کشاورزی ، کشاورزان عزیز می توانند محصولات خود را با ذکر جزئیات آگهی نمایند و در فضایی رقابتی و آزاد محصول خود را با قیمت بهتری به فروش برسانند .

در بخش کتابخانه بومی مارکت می توانید متناسب با نیاز خود کتاب های نو و دسته دوم را پیدا کرده و از آگهی دهنده خریداری کنید.

در بخش های مختلف کالای دیجیتال، املاک ، وسایل نقلیه ، مواد غذایی و خوراکی ، وسایل شخصی و … می توانید به رایگان و در تعداد نامحدود آگهی ثبت نمایید و خدمت یا کالای خود را برای سایر کاربران به نمایش بگذارید.

همچنین در بخش ویژه مشاغل و کسب و کارهای بومی مارکت می توانید شغل،حرفه و کسب و کار خود را در دسته های تخصصی که پیش بینی شده است معرفی کنید تا کاربران و مردم به راحتی به شما دسترسی پیدا کنند.

چنانچه برای کسب وکار خود نیازمند نیروی کار هستید و یا به دنبال شغل می گردید بخش کاریابی و نیازمندی ها برای این امر پیش بینی شده است.

اپلیکیشن و سایت بومی مارکت متناسب با نیازهای جدید کاربران بروز رسانی و توسعه خواهد یافت.

همراهتان هستیم

تاریخ آخرین ویرایش : ۱۳-۰۱-۱۴۰۱

شیوه های ارتباطی با مجموعه بومی مارکت

شماره های تماس:

دفتر : (پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۰ شب )

۰۵۱۴۳۲۶۴۵۰۰

۰۵۱۴۳۲۶۵۲۱۵

شماره واتساپ و فضای مجازی : ۰۹۱۵۹۰۹۴۸۴۴

اینستاگرام : instagram.com/bomimarket_ir

ایمیل: support@bomimarket.ir
نشانی دفتر مرکزی : خراسان رضوی – شهر خرو – جنب دفتر پیشخوان محله گلستان
کد پستی: ۹۳۴۵۱۱۶۶۷۹